Hau-Hau Champion - Kuvituskilpailun tiedote

08.04.2014

Tiedote 4.4.2014

HAU-HAU CHAMPIONIN KOIRIEN JUHLAA -KUVITUSKILPAILU OPISKELIJOILLE

Hau-Hau Champion järjestää Koirien juhlaa -kuvituskilpailun muotoilun, taiteen ja graafisen alan opiskelijoille juhlavuotensa kunniaksi. Hau-Hau Champion on kotimainen koiraruokamerkki, jonka valikoimaan kuuluu myös koiratarvikkeita. Merkki täyttää 60 vuotta 2015, ja voittajakuvitus koristaa kauppoihin myyntiin tulevia kuppia, tablettia ja t-paitaa.

Kilpailun teema on “Intohimona koirat”, ja opiskelijoilta toivotaan kekseliäitä tulkintoja aiheesta. Hau-Hau Champion haluaa innostaa kuvituskilpailulla nuoria suunnittelijoita luovuuteen ja kannustaa heitä myös ottamaan huomioon kuvituksen soveltuvuuden kaupalliseen käyttöön.

Koirien juhlaa -kuvituskilpailun kilpailuaika on 4.4.–30.5.2014, ja kilpailun voittaja palkitaan 2000 euron palkintosummalla. Tehtävänä on suunnitella kuvitus koiran kuppiin, tablettiin ja aikuisten t-paitaan. Kilpailuraati valitsee finaaliin viisi työtä kesäkuun alussa. Voittaja valitaan yleisöäänestyksellä Hau-Hau Championin Facebookissa kesä-elokuussa 2014. Eniten ääniä saanut kuvitus voittaa kilpailun, ja voittaja julkistetaan syyskuussa 2014.

Lisätietoja:
Prima Pet Premium Oy
kehitys- ja markkinointijohtaja Timo Pärssinen
puh. 050 575 0010, timo.parssinen [at] hauhau [dot] fi

Tiedote: pdf

www.hauhau.fi

Hau-Hau Champion on Prima Pet Premium Oy:n edustama tuotemerkki. Hau-Hau Champion -tuotevalikoimaan kuuluvat koiran täysravinnot ja herkut sekä lelut ja tarvikkeet. Koirien parhaaksi kehitettyjä tuotteita on saatavilla hyvinvarustetuissa päivittäistavarakaupoissa.