Modulaarisuuden monet kasvot: Kohti toimivia ja muuntuvia sote-tiloja

Seminaarin keskiössä ovat modulaariset ratkaisut, joilla voidaan saavuttaa laadukkaita, joustavia ja kustannustehokkaita sote-tiloja.

24.05.2018 / 13:00 - 16:00

banner_hemohes4.pngHealing and Modular Healthcare Facilities (HeMoHes) -tutkimushankkeen loppuseminaari

24.5.2018 klo 13-16
Aalto Open Innovation House, A116, Maarintie 6 Espoo

Aalto-yliopisto, Työterveyslaitos sekä Helsingin yliopisto yhdessä yhteistyökumppaniensa kanssa johdattavat sinut parantavien ja modulaaristen tilaratkaisujen maailmaan.

Seminaarin keskiössä ovat modulaariset ratkaisut, joilla voidaan saavuttaa laadukkaita, joustavia ja kustannustehokkaita tiloja. Toimiva suunnittelu- ja toteutusprosessi, käyttäjien osallistaminen ja tilojen viihtyvyys ovat merkittävässä roolissa. Seminaari on kohdistettu kaikille, jotka joutuvat työssään miettimään, millaisia sosiaali- ja terveydenhuollon tiloja tulevaisuudessa tarvitsemme.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista 18.5. mennessä:   https://www.webropolsurveys.com/S/24F2FF05A78018EC.par

Tervetuloa!

13.00   Tilaisuuden avaus apulaisprofessori Antti Peltokorpi, Aalto-yliopisto

13.05   Modulaarisia ratkaisuja hyödyntävä tilainvestoinnin hankeprosessi, Antti Peltokorpi (Aalto-yliopisto) & Leena Aalto (Työterveyslaitos)